onsdag 27 juni 2012

Tre dagar in.

Japp, tre dagar in på semestern. Feels good.
Igår ägnade jag inte en minut åt datorn, var alldeles för upptagen för det. Typ.
Gick upp vid åttatiden, satte i en film (Across the Universe, älskar den) och somnade. Sov väl till elvatiden, då klädde jag på mig, käkade lite nudlar och vid tolvtiden gick jag och hälsade på mina gamla kollegor och barn på Lustigkullen. 
Efter det satte jag mig på bussen till stan, tog en promenad till Kåbo där Fredrik jobbar just nu och väntade på att han skulle bli klar. Då blev det biltittande!
Från att ha varit insnöade på något jeepaktigt är vi nu väldigt inne på Volvo xc70. Idag blire in till stan igen så ska vi provköra lite och sen får vi se vad som händer :)

Då Saaben är i försäkringsärende efter krocken med rådjuret så kommer dom behålla bilen och Fredrik får pengarna för den. Så inom en vecka måste vi ha en bil, annars är vi billösa vilket inte funkar så bra....

Jaja, men nu ska jag läsa typ tusen blogginlägg jag missade igår.

Fina Svandammen igår.

Inga kommentarer: