måndag 25 juni 2012

Mama-licious.

Nu har jag gått här i mååånga dagar och väntat på mitt paket från Nelly med dom fina mammajeansen jag betsällde. Mailade för typ en vecka sen och fick till svar "att posten har två veckor på sig att dela ut paketet" och att jag skulle "höra av mig igen när det gått två veckor sen jag fick deras leveransmail". 
Mmm, idag mailade jag igen då det gått mer än två veckor (fick leveransmailet den 8 juni) och NU kommer dom på att jeansen visst var slut på lager, därför hade dom inte kommit...
Morr.

Så, har beställt ett par jeggings (jeansleggings) från märket mama-licious från nån ny sida jag inte minns namnet på... 199 kronor på rean. Hoppas dom hinner komma innan helgen så jag kan ha dom på mig på festen på lördag.

2 kommentarer:

maria e k sa...

Tänkte jag skulle tipsa dig om en sida som jag läste om på en annan blogg, glammom.se .
Det var ganska (väldigt) dyra kläder, men dom såg fina ut och amningsbehåarna var väldigt snygga. Och dom kanske har rea nån gång... ;)

Sanna sa...

Najs, då får jag kika in där :)