onsdag 20 juni 2012

Sista dagen.

Underbar sommardag. Solig och varm. 
Min sista dag på jobbet idag, känns huuuuur konstigt som helst. Eller ja, jag vet ju inte om det är sista dagen än iofs. Men nu äre semester i tre veckor, sen jobb på Lustigkullen i två veckor, sen en eller två veckors semester igen och efter det är det bara typ tre veckor kvar tills bebis är beräknad och jag har ingen aning om hur mycket av dom sista veckorna jag kommer orka jobba.

Dagen har varit toppen. Först planering och mys med mitt fina arbetslag. Eller ja, inte planering direkt men utvärdering och sånt av terminen. Jobbet bjöd på mat från pizzerian (blev en pizza) som vi avnjöt i solen hemma hos Charlotte. 

Har fått blommor och presenter. STORT tack igen, ni är underbara. Mina finisar på Vallmon sjöng tillome en sång för mig, haha. Grymt.
Min kollega Mattias har sin sista dag imorrn, så idag har vi bjudit på asgod tårta från Centralbageriet. Dom var dom enda som var villiga att ta på sig att göra en gluten/laktos/nötfri tårta!
Dom fick fria händer och det blev en choklad- och passionsfrukttårta. SÅ gott.

Mmm. Väl hemma blev jag lite rastlös (efter typ tio minuter), så jag diskade, dammsög, la i en maskin tvätt, lagade mat, hängde tvätt, la i en till maskin och nu sitter jag här och väntar på Fredrik som är och hjälper Erik.

Och nu är det alltså semester.....

Den grymma tårtan!  Finns nästan en hel kvar så jag funderar på att åka dit och sno hem lite så Fredrik får smaka!

Present från Vallmon. Godis, läppglans, armband och tidningen SOLO (som visst inte kom med på bild).

Fina blommor.

Inga kommentarer: