fredag 15 juni 2012

Friday.

Fasiken så bortskämd man varit, inte jobbat en femdagarsvecka på länge! Ja, inte förrän nu då.
Och min vecka tog slut för ca en och en halv timme sen. Slutade egentligen fyra men blev hemskickad redan vid tre. Skönt!
Gjorde allt tråkigt när jag kom hem (diskade, dammsög, plockade undan och dammtorkade) och nu har jag läst lite bloggar och snart blir det duschen!

Ikväll ska vi och Stina och Stefan hem till Måns. Vi ska beställa pizza, äta onyttigt och kolla på Sverige-England. Nu jävlar.

Övriga helgen är oplanerad, vilket känns rätt skönt. Får se vad dagarna har att bjuda på!

Här är några kort från förra helgen. Neo och Fredrik busar runt busken hemma hos mor och far.
Neo älskar att bli jagad, och gillar när Fredrik gömmer sig för honom :)

AAAHHH nån är efter mig!

Men.... var tog han vägen?

Bäst jag springer och kollar...

.....där var han! Dags att springa järnet!

Inga kommentarer: